Команди для Черепашки у Python
from turtle import * | виклик модуля Черепашка |
shape () | вигляд черепашки (може приймати значення: turtle, arrow, circle, square, triangle, classic) |
color () | задати колір лінії |
width () | задати товщину лінії в пікселях |
forward (d) | проповзти вперед на d пікселів |
backward (d) | проповзти назад на d пікселів |
right (a) | повернутись на ліво на a градусів |
left (a) | повернутись направо на a градусів |
goto (x, y) | перемістити черепашку в точку з координатами (x,y) |
up () | підняти черепашку |
down () | опустити черепашку |
setx (x) | встановити x координату черепашки |
sety (y) | встановити y координату черепашки |
home () | вернути черепашку додому – в точку, з координатами (0,0) |
speed (speed) | встановити швидкість черепашки. speed має бути від 1 (повільно) до 10 (швидко), або 0 (миттєво) |
circle (r) | намалювати коло радіусом |r|, центр якого знаходиться зліва від черепашки, якщо r>0 і справа, якщо r<1 |
dot (size, color) | намалювати точку діаметром size кольором color. Параметр color необов'язковий |
fillcolor (colorstring) | встановити колір заповнення |
begin_fill () | почати слідкувати за черепашкою для заповнення області |
end_fill () | заповнити кольором fillcolor область, пройдену черепашкою починаючи з begin_fill() |
undo () | відмінити попередню дію черепашки; |
write (text) | вивести текст text |
hideturtle () | сховати черепашку |
showturtle () | показати черепашку |
>>> Більше команд для черепашки |
Кольори для черепашки | |
blue | |
green | |
red | |
cyan | |
magenta | |
pink | |
yellow | |
black | |
white |
Приклади програм для малювання
Вигляд черепашки
Малювання квадрата
Малювання трикутника
Малювання кола
Малювання багатокутника кутника
СОБОР
Матеріал із http://disted.edu.vn.ua/courses/learn/9047